Nová kampaň na podporu odpovědného investování
07.08.2023
Komerční banka spustila novou mediální kampaň, jejímž cílem je podpořit investice do odpovědných fondů. Klade v ní důraz na jednoduchý proces vyřízení a možnosti podílet se na financování firem, které ve svém podnikání uplatňují ESG principy. Kampaň vznikla ve spolupráci s Amundi, největší evropskou investiční společností.
Nová kampaň navazuje na předchozí iniciativy Komerční banky na propagaci pravidelného investování a opět klade velký důraz na edukaci, která se zaměřuje na posílení povědomí o důležitosti finančního růstu a investování do odpovědné a lepší budoucnosti.
Na vzniku kampaně se podílela mediální a marketingová komunikační agentura PHD. Komunikace běží na internetu a sociálních sítích, včetně 20s. video spotu, online reklamy a inzerce na vybraných webech velkých mediálních domů. Kampaň byla spuštěna v polovině července a poběží do konce srpna.
„ESG a podpora investování do odpovědných fondů je pro nás velmi důležitá. Tato témata aktuálně silně formují veřejnou debatu a stávají se zásadní pro změnu společenského chování, a to především v dlouhodobém horizontu. Proto věřím, že jsme pro Komerční banku plnohodnotným partnerem s osvědčenými postupy a inovacemi v oblasti odpovědného investování,“ říká Jan Chlumský, ředitel marketingu Amundi Czech Republic s tím, že obliba odpovědných fondů roste především u mladší generace, která projevuje větší zájem o investice s pozitivním společenským dopadem.
Klienti Komerční banky si mohou vybírat ze široké nabídky odpovědných fondů Amundi, včetně investic do akcií společností, které se zabývají disruptivními inovacemi, problémy s dodávkami, nedostatkem či znečištěním vody, technologickým pokrokem v oblasti medicíny nebo se zaměřují na vodík jako čistší zdroj energie.